Behind the Scenes – Νέο εταιρικό προφίλ

Την Παρασκευή παραλάβαμε, με μεγάλη χαρά, το νέο μας company profile σε έντυπη μορφή.

Εδώ και αρκετό καιρό, στα πλαίσια του γενικότερου φρεσκαρίσματος της εικόνας της εταιρίας, είπαμε να αλλάξουμε και το έντυπο της εταιρικής ταυτότητάς μας. Στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα έντυπο με σχετικά λίγο κείμενο αλλά που να περιέχει τις πολλές και διαφορετικές μας δραστηριότητες. Επίσης όμως να δείχνει την αισθητική και το χαρακτήρα μας.Το όλο concept βασίστηκε στο ότι ουσιαστικά αυτό που μας χαρακτηρίζει είναι ότι είμαστε μία ομάδα δεμένη που προσφέρει (μεταφορικά) «Behind the scenes» support στους πελάτες μας. Θέλουμε να είμαστε «Behind the scenes» συντελεστές που βάζουν ένα λιθαράκι στην οργάνωση και την αύξηση της παραγωγικότητας επιχειρήσεων. Ετσι επιλέχτηκαν κάποιες φωτογραφίες που νομίζουμε τονίζουν ακριβώς αυτό.

Σκοπός μας ήταν, όταν το παίρνει κάποιος στα χέρια του να μπορεί γρήγορα να ενημερωθεί για το τι κάνουμε και ποιοι είναι οι συνεργάτες μας, χωρίς να διαβάζει βαρετά κείμενα. Νομίζω (και ελπίζω) ότι αυτό το πετύχαμε.

Δεν χρειάζεται να πω πόσες φορές αλλάξαμε τα κείμενα και την στοίχιση τους. Πρέπει να τρελάναμε τον Αντώνη Μελαχρινό από την Accepted Media που ανέλαβε τα γραφιστικά. Τον ευχαριστούμε θερμά για την υπομονή του.

Δεν περίμενα ποτέ ότι θα ήταν τόσο δύσκολο να φτιαχτεί ένα τέτοιο έντυπο. Βασικοί συντελεστές ήταν ο Παναγιώτης Κοντόπουλος και η Ειρήνη Κοπέλου, του τμήματος Marketing της εταιρίας μας. Το αποτέλεσμα των ατελείωτων συζητήσεων και διορθώσεων, ελπίζουμε να σας αρέσει.

Εκτός από το pdf (το οποίο μπορείτε να δείτε και στο τέλος του post), δείτε και ένα μικρό video με το πρώτο ξεφύλλισμα.


iteam new corporate brochure from Angelos Astrinidis on Vimeo.

Iteam Company Profile

 

Περιμένουμε τα σχόλια σας.

5 Comments

  1. Angelo Giannatos

    11/01/2009 at 21:05

    Πολύ καλό είναι, τόσο απο εικαστικό στήσιμο όσο και απο περιεχόμενο. Θα προτιμούσα το sidebar στην σελίδα 2 στα Ελληνικά.

  2. papo

    21/01/2009 at 11:37

    Κυριε Αστρινίδη μια δύσκολη ερώτηση! Δεν θεωρείται έστω και λίγο…ολα αυτά τα brochure και έντυπα manual (μερικές φορές ακόμα και η online εκδοση τους).. εξαιρετικά βαρετά και ίσως απομεινάρια μιας παλιάς εποχής …προώθησης!

    Απο την δική μου μικρή ταπεινή εμπειρία, ανεξάρτητα με την εταιρία – όσα μπηκα στον κόπο να διαβάσω – μου φάνηκαν …αδιάφορα, χωρίς τελικά να μου δώσουν κάτι ιδιαίτερο. Funcy graphics..ιδεατά statements..visions, αίσθημα ασφάλειας για τους νέους πελάτες!

    Πιο σημαντική είναι ίσως η παρουσία σας σε ενα blog και γενικότερα η web2.0 προσέγγιση σας..παρά η μπροσούρα- θεωρώ!

    περιμένω το non politically correct σχόλιο σας!

  3. papo

    21/01/2009 at 11:38

    Αστρινείδη και όχι Αστρινίδι..συγνώμη!

  4. papo

    21/01/2009 at 11:40

    Αστρεινιδη
    μάλλον πάλι λάθος….παρακαλω σβήστε το προηγούμενο.

  5. Angelos Astrinidis

    21/01/2009 at 15:27

    Η ερώτηση σας δεν είναι καθόλου δύσκολη.
    Πιστεύω σίγουρα ότι όταν παρουσιάζεσαι σε ένα πελάτη κάτι πρέπει να του αφήσεις. Δεν αρκεί η business card. Είναι βέβαια πολύ πιο σημαντικό τι θα του πεις και τι θα του προσφέρεις και όχι το έντυπο που θα του αφήσεις. Πάντως είναι καλό να του μείνει κάτι ως reference. Τώρα αν με ρωτήσετε, αν θα βοηθήσει την πιθανή πώληση, θα σας έλεγα ότι είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι της προσπάθειας.
    Το σχόλιο σχετικά με το αδιάφορο των προφίλ μάλλον θα με βρει σύμφωνο, γι΄αυτό στο δικό μας προσπαθήσαμε να βάλουμε όσο το δυνατόν λιγότερα κείμενα σε απλή γλώσσα. Επίσης προσπαθήσαμε να γίνει όσο πιο καλαίσθητο γίνεται (βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό και μπορεί σε κάποιον να μην αρέσει). Μάλιστα εντάξαμε το Tag Cloud στη τρίτη σελίδα, ώστε αν κάποιος δεν θέλει να διαβάσει το κείμενο, να μπορεί με μία ματιά να ενημερωθεί για τις δραστηριότητές μας. Τώρα το αν είναι το δικό μας αδιάφορο ή όχι θα το κρίνετε εσείς και θα ακούσουμε κάθε σχόλιό σας.
    Το ότι έχουμε μπει σε διαδικασία web 2.0 είναι δεδομένο. Έχουμε ήδη δει τη χρησιμότητα αλλά και τις δυσκολίες. Απλά είναι ένα επιπλέον είδος επικοινωνίας πολύ πιο ζωντανό και άμεσο. Δεν πιστεύω όμως ότι πρέπει να καταργηθούν όλα τα υπόλοιπα.

Σχολιάστε