Τι μάθαμε μέχρι τώρα από το corporate blogging

Η αφορμή δόθηκε από ένα σχόλιο που μας άφησαν τα παιδιά από το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας. Στα πλαίσια μιας εργασίας που ετοίμαζαν σχετικά με τη χρήση των Social Media σαν εταιρικό εργαλείο επικοινωνίας, έπεσαν – αν και καθυστερημένα – πάνω στο πρώτο ελληνικό corporate blog σε ένα από τα πρώτα ελληνικά corporate blogs, αυτό της iteam.

Επειδή ζωντανή συνέντευξη μαζί τους δεν προλαβαίναμε να στήσουμε, μας ζήτησαν να γυρίσουμε ένα μικρό video όπου θα συζητάμε στα πράγματα που έχουμε κάνει μέχρι τώρα, πως μας έχουν φανεί και ότι άλλο μας προκύψει. Δεν θέλαμε και πολύ, στήσαμε την καινούργια μας HD κάμερα σε ένα τρίποδο, πήρε και ο Νίκος άλλη μία και γύρναγε γύρω μας (αλλά το δικό του μας βγήκε λίγο πιο κουνιστό από όσο περιμέναμε, άσε που δεν κατάφερα να το διαβάσω στο Mac, οπότε δουλέψαμε μόνο με τη μία) και μαζί με τον Άγγελο προσπαθήσαμε να πούμε δυο λόγια για την εμπειρία που έχουμε μέχρι τώρα από το corporate blogging.

Η συνέχεια επί της οθόνης σε δύο εκδόσεις, μια μικρής διάρκειας για την παρουσίαση των παιδιών στο ΤΕΙ και μια πιο μακράς διαρκείας με περισσότερα λόγια αλλά και αντίστοιχα περισσότερα ε-ε-ε-ε 🙂

Μπορείτε να δείτε το πλήρες video μεγαλύτερης διάρκειας από εδώ.

Για μια άλλη φορά να ευχαριστήσουμε τα παιδιά από το ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας και ιδιαίτερα τον Ερμή Καραουλάνη για την πρόσκληση και την ευκαιρία που μας δώσανε.

4 Comments

  1. Αδαής

    18/01/2009 at 20:55

    Θα ήθελα να μου δώσετε να καταλάβω, ένα πολύ απλό πράγμα.

    Πως βγαίνετε και γράφετε ότι είστε το “πρώτο ελληνικό corporate blog”, με πρώτη ανάρτηση τον Σεπτέμβριο του 2008, όταν εγώ, για πλάκα, βρήκα 2 corporate blogs πιο παλιά από το δικό σας?

    Της Ogilvy, από τον Ιούλιο του 2008 και της Mindworks, από τον Αύγουστο του 2006!!!

    Σκέφτηκα να περιοριστώ μόνο στο χώρο του Marketing. Φανταστείτε πόσα θα έβρισκα, αν έψαχνα σε όλο το φάσμα επιχειρήσεων.

    Καλό είναι να γνωρίζετε, ότι όταν θα βγαίνετε στο Internet και θα γράφετε ανακρίβειες, θα τα ακούτε.

    Σας εύχομαι καλή χρονιά, με αύξηση κερδών και την ευχή να μην πουλάτε παρόμοια παραμύθια και στους πελάτες σας.

  2. Πάνος Κοντόπουλος

    19/01/2009 at 12:09

    Χρησιμοποιήσαμε τον τίτλο του πρώτου εταιρικού blog εξαιρώντας παρόμοιες παλαιότερες προσπάθειες από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του marketing και των media θεωρώντας ότι γι’ αυτές είναι πολύ πιο φυσικό και αναμενόμενο να ξεκινήσουν κάτι τέτοιο. Για τον ίδιο λόγο άλλωστε εξαιρέσαμε και το blog της paperplane (http://www.paperplane.gr/blog) που είχαμε ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα. Είναι κάτι άλλωστε που ανέφεραν και άλλοι συνάδελφοι του χώρου – http://metablogging.gr/archives/2001, αλλά και το αρχικό σχόλιο των ανθρώπων από το ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας με αφορμή του οποίου κάναμε και το video. Ελπίζω η παραδοχή αυτή να βοηθήσει τον ανώνυμο σχολιαστή μας να ξεπεράσει τα τυπικά του post και να μας δώσει την άποψή του για την ουσία όσων συζητήσαμε. 

    Η αναφορά στη σχέση με τους πελάτες μας θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον άστοχη.

    Eίναι όμως μια συζήτηση που προφανώς δε μπορεί να γίνει σε πλαίσιο ανωνυμίας αφού πιστεύουμε ότι η επώνυμη συμμετοχή είναι προϋπόθεση οποιουδήποτε διαλόγου, ιδίως στο χώρο ενός εταιρικού blog.

  3. AngelosAstrinidis

    20/01/2009 at 11:58

    Με ικανοποίηση είδαμε ότι δεν είμαστε μόνοι σε αυτή τη προσπάθεια εισαγωγής του corporate blogging σε μία εταιρία σαν τη δική μας. Μάλιστα όπως φαίνεται κάποιοι έχουν ξεκινήσει νωρίτερα από εμάς αυτή τη διαδικασία.

    Σημασία για μας έχει η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάπτυξη του corporate blogging στην Ελλάδα, ώστε να ωφεληθούν τόσο οι εταιρίες όσο και οι πελάτες τους.
    Ελπίζω κάποια στιγμή να συζητήσουμε όλοι μαζί για τις εμπειρίες μας.

  4. Ερμής Καραουλάνης

    22/01/2009 at 01:29

    Σας ευχαριστούμε!
    Aποδείξατε,
    την “πρακτική εφαρμογή του blogging ως εταιρικού κοινωνικού εργαλείου αλληλεπίδρασης”

    Ευχαριστούμε επίσης τον “αδαή” που το επιβεβαίωσε.

    Δηλώνοντας κι εμείς αδαείς, παραθέτουμε απόσπασμα από την εργασία μας (8/1/09)

    “Αν και δυσκολευτήκαμε να βρούμε εταιρικά blogs στο διαδίκτυο αυτά που τελικά βρήκαμε κι ερευνήσαμε ήταν με σειρά αρχαιότητας εμφανιζομένων δημοσιεύσεων τα παρακάτω:
    http://www.searchenginemarketing.gr/blog/ (Νοέμβριος 2005),
    http://www.thechair.gr/ (Μάιος 2006)
    http://www.mindworks.gr/category/blog (Αύγουστος 2006),
    http://www.ogilvyone.gr/ (Μάρτιος 2008)
    http://www.paperplane.gr/blog/ (Απρίλιος 2008)
    http://blog.iteam.gr/ (Σεπτέμβριος 2008)
    http://www.digitalbox.gr/blog/ (Οκτώβριος 2008)

    Επιλέξαμε να μελετήσουμε την iteam, επειδή πληρούσε κάποιες προϋποθέσεις, ώστε να χαρακτηριστεί το blog της εταιρικό κι όχι επιχειρηματικό. Για παράδειγμα δεν έγραφαν μόνο 1-2 συντάκτες, αλλά 8 διαφορετικά στελέχη
    Χωρίς να καταλαβαίνουμε τις εξειδικευμένες υπηρεσίες που παρείχε, την επιλέξαμε ως «μελέτη περίπτωσης» επειδή το blog φαίνονταν απλό, ξεκούραστο,μοντέρνο και δραστήριο κι είχε την πιο πρόσφατη δημοσίευση (31/12/08)
    ……….

Leave a Reply